lauantai 3. kesäkuuta 2017

Pikkarihaastattelu: Buss Driver

Kiitos kaikille teille jotka haitte pikkarihaastatteluun! Kaksi haastateltavaa on nyt valittu ja haastattelut heidän kanssaan tehty. Minulle voi vieläkin tosin laittaa hakemuksia, pidän hakemukset tallennettuna ylhäällä ja palaan asiaan taas kun on ajankohtaista saada uusia haastateltavia.

Tänään pikkarihaastattelussa on "Buss Driver" -nimimerkillä esiintyvä henkilö.



Buss Driver pukeutuneena suosikkiyöasuunsa.


1. Esittele itsesi lyhyesti.

- Olen kohta 40 vuotta täyttävä mies. Olen parisuhteessa ja minulla on pari lasta.

2. Mikä sai sinut alun perin kiinnostumaan käytetyistä pikkareista? 

- Alun perin tämä lähti siitä kun olin noin 18v. ja silloisen tyttökaverini sisko kiinnosti salaisesti minua. Kerran jäin yksin tyttökaverini kotiin ja "ihan vahingossa" eksyin tämän siskon huoneeseen ja hänen vaatekaapilleen. Siitä tämä sitten lähti.

3. Minkä ikäinen olit kun koit ensimmäisen käytetyt pikkarit -kokemuksesi?

- Olin silloin noin 18v.

4. Kuinka kauan sitten tilasit ensimmäiset käytetyt pikkarisi?

- Tässä välissä oli aika monta vuotta taukoa, mutta ekat tilatut pikkarit hankin noin 10 vuotta sitten.

5. Millainen oli ensimmäinen kokemuksesi käytetyiden pikkareiden kanssa?

- Ensimmäinen kokemus oli jännittävä ja tosi kiihottava, olihan kyseessä tyttökaverini sisko.

6. Hankitko pikkareita useammalta ihmiseltä? Jos, niin hankitko pikkareita vain kerran per henkilö, vai onko sinulla yksi tai useampi vakkari? 

Minulla on muutama eri nainen jolta tilaan. Joiltakin olen tilannut useammin, joiltakin vain kerran.

7. Mitkä kriteerit ovat tärkeitä pikkarinaisessa?


- Luottamus on tärkeintä.

8. Onko pikkarinaisen iällä tai ulkonäöllä sinulle minkäänlaista merkitystä?

- Iältään mieluiten minua nuorempi. Muuten ei ole isompia kriteereitä.

9. Onko sinulle tärkeää tutustua pikkarinaiseen lähemmin ennen pikkarihankintoja vai hoidatko homman mieluummin nopeasti ja virtaviivaisesti ilman sen kummempia höpötyksiä?

- Mielellään vähän tutustun ensin. Näin syntyy luottamusta ja ehkä samalla enemmän kiinnostusta.


10. Oletko ystävystynyt kenenkään pikkarinaisen kanssa?

- Yhden myyjän kanssa vaihtelen miltei päivittäin kuulumisia.

11. Onko kohdallesi koskaan osunut huijari pikkarihankinnoissa?

- Ei ole sattunut huijaria kohdalleni, eli ehkä on ollut hyvää tuuria myös mukana.

12. Kuinka usein hankit käytettyjä pikkareita?

- Noin kerran tai kaksi kuukaudessa.

13. Hankkiessasi käytettyjä pikkareita netin kautta, tilaatko ne postitse vai tapaatko toisen osapuolen livenä? Jos käytät molempia tapoja, niin kumpi on enemmän mieleesi ja miksi?

- Hankin sekä netissä että livenä. Jälkimmäinen on mielestäni parempi, sillä siinä sitten oikeasti näkee henkilön ja siten syntyy ehkä vielä syvempi luottamus. Harvemmat tosin liveä tarjoavat.

14. Onko pikkareiden värillä, materiaalilla ja koristeluilla sinulle kuinka paljon merkitystä? 

- Ei niin hirveästi ole minulle väliä. Mummopöksyt tosin eivät kiinnosta.

15. Suositko pikkareissa enemmän tavallista mallia vai stringejä? 

- Stringit ovat suosikkini. En osaa niinkään perustella mutta mielestäni ne näyttävät vain seksikkäämmiltä.

16. Millä tapaa nautit käytetyistä pikkareista saatuasi ne käsiisi? 


- Yleensä aluksi nuuhkin niitä ja sitten muutamien kertojen jälkeen käytän niitä itse.

17. Säilytätkö pikkarit käytön jälkeen vai heitätkö ne pois?

- Säilytän aina jonkin aikaa mutta heitän ne pois sitten kun olen niitä itse käyttänyt.

18. Kuinka monet pikkarit omistat tällä hetkellä? 


- Tällä hetkellä omistan kahdet pikkarit.

19. Mikä käytetyissä pikkareissa eniten viehättää/kiihottaa sinua?


- Kiihottavinta itselleni on se, että tiedän pikkareiden olleen jonkun minulle vieraan naisen päällä ja se, että pystyn hänen tuoksuistaan nauttimaan.


20. Minkälaisina yleensä tilaat käytetyt pikkarit? Miksi juuri sellaisena?

- Mieluiten tilaan pikkarit erittäin likaisina. Joskus myös pissasina. Mutta myös ihan vuorokauden käytetyt riittävät.

21. Jos sinulla on kumppani, niin tietääkö hän pikkariharrastuksestasi? Jos tietää, niin miten hän on suhtautunut asiaan?

- Minulla on kumppani, mutta olen pitänyt tämän häneltä salassa. En tiedä miten hän suhtautuisi tähän.

22. Pidätkö pikkariharrastuksesi salassa ystävä/lähipiiriltäsi vai oletko täysin avoin sen kanssa?

- Kukaan kaverini tai tuttuni ei tästä tiedä. Monesti on ollut mielessä että kertoisin, mutta en ole kumminkaan uskaltanut.

23. Aiotko jatkaa pikkariharrastusta vielä pitkään vai onko sinulla suunnitteilla lopettaa se jossain vaiheessa?

- Suunitelmissani ei ole lopettaa harrastusta. Mihin se koira karvoistaan pääsee. :)

24. Oletko koskaan tilannut pikkareita, joissa olisi jotain erikoisia ominaisuuksia?


- Veriset pikkarit eivät kiinnosta minua, eli siinä menee raja.

25. Paras/mieleenpainuvin kokemuksesi pikkarinaisen taikka häneltä tilatun tuotteen kanssa?

Hmm, paras kokemus... vaikea sanoa. Ehkä eräs nainen joka halusi minulta kuvia niin että minulla oli häneltä tilatut pikkarit ja rintaliivit päälläni.

26. Huonoin/epämiellyttävin kokemuksesi pikkarinaisen taikka häneltä tilatun tuotteen kanssa?

- Huonoja kokemuksia ei oikeastaan ole.

27. Oletko koskaan tilannut mitään muuta kuin pikkareita? Jos olet, niin mitä?

- Olen tilannut muutakin kuten esimerkiksi hameita, rintsikoita, toppeja, sukkiksia ja korsetteja. Seksilelut eivät niinkään kiinnosta.

28. Jos olet tilannut jotain muuta kuin pikkareita, niin mikä niistä on ollut paras kokemuksesi?

- Ehkä se kerta kun tilasin korsetin, sillä se saa oloni kiihottavaksi. Kyllä kaikki muutkin käytetyt naisten vaatteet ovat olleet hyviä.

29. Jos olet tilannut jotain muuta kuin pikkareita, niin onko ollut mitään mistä et ole pitänyt?

- Kaikkiin tilaamiini tuotteisiin olen ollut tyytyväinen, ei ole ollut pettymyksiä ollenkaan.

30. Jotain mitä haluaisit vielä kertoa pikkariharrastukseen/naisiin liittyen? Sana on vapaa!

- Kiitos kaikille pikkarinaisille, sekä nykyisille että entisille!


~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti